השאירו פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 072-3307879
מזרונים ללא קפיצים

מזרונים ללא קפיצים

מזרונים ללא קפיצים עם ההעדפה של לא מעט מאיתנו כאשר אנו באים לרכוש מזרון. אם זו גם ההעדפה שלכם ואתם צפויים להצטייד במזרון בקרוב, הכתבה הזאת היא בשבילכם.אחד הביטויים שחוזרים ונשנים בעת הדיון על מזרונים הוא קפיצים. מהי איכות הקפיצים, האם הם מבודדים, מאיזה חומר גלם הם עשויים, מה החומר שמבודד ביניהם ועוד ועוד ועוד. באותה נשימה, יש כאלה מאיתנו שבכלל בוחרים בדרך אחרת – מזרונים ללא קפיצים. את מקומם של הקפיצים מחליפות טכנולוגיות אחרות, אשר מעניקות לגב את כל התמיכה שהוא זקוק לה ולכם את איכות השינה שבטח מככבת לכם בחלומות.

אל תתביישו להודות שאתם מעדיפים מזרונים ללא קפיצים

עם כל הכבוד למזרונים בלי קפיצים (ואנחנו הראשונים שנכבד אותם, אחרי הכל, אנחנו מוכרים מזרונים עם קפיצים), יש כאלה שמסיבות ששמורות להם מעדיפים מזרונים כאלו. אין בכל כך פסול, ואין הדבר משליך על האיכות. יש כאלה שזה פשוט יותר נוח לכם, יש כאלה שהרופא המליץ להם לוותר על קפיצים, והם ממש לא צריכים להתנצל. בין המגוון האדיר במדיקומפורט תמצאו בין היתר את המזרונים ללא הקפיצים, כאלה שיתאימו לכם בדיוק, בלי לחפש רחוק, בלי לתזז על קצה המדינה, בלי לספק הסברים, בלי להצטרך לרכוש מזרון בהתאמה אישית שנתפר במיוחד למידותיכם (ועולה בהתאם, אלא מה). אל תוותרו. לכו עם האמת שלכם עד הסוף ותיהנו כפי שמגיע לכם.

  • מזרן מלודי ללא קפיצים

    מזרון אורטופדי ללא קפיצים Melody Pillow Top

    2,248
    לצפייה
  • מזרן מדגם Savage אורטופדי

    מזרון אורטופדי ויסקו Savage

    4,378
    לצפייה
  • מזרן Cloud בעל שכבת חומרים המעניקים נוחות

    מזרון זוגי אורטופדי ללא קפיצים דגם Cloud

    4,672
    לצפייה
  • דגם Melody בנוי משכבה מיוחדת המעניקה נוחות מירבית

    מזרון אורטופדי ללא קפיצים דגם Melody

    1,845
    לצפייה
  • מזרן מדגם Comfort מעניק חוויית שינה ייחודית.

    מזרון ויסקו אורטופדי דגם Comfort

    2,791
    לצפייה
  • מזרן Exclusice מבית מדי קומפורט המעניק איכות שינה ברמה הגבוהה ביותר

    מזרון ספוג אורטופדי מדגם Exclusice

    3,218
    לצפייה

מזרונים ללא קפיצים – נוחות זה בעצם הכל

חנות מזרונים ללא קפיציםאז סיכמנו שממש אין לכם סיבה להתפשר על משהו שהוא פחות מהמזרון החלומי שלכם. מה עכשיו? מה הלאה? עכשיו אתם מוזמנים להגיע אלינו ולהתרשם ממגוון המזרונים שלנו- מזרונים עם או בלי קפיצים. מיטב חומרי הגלם כבר מחכים רק לכם, חומרי גלם שזכו לדאגה מקסימלית, טיפול אידיאלי ואהבה אינסופית. אליהם הוסיפו את הידע האנושי, עשרות על גבי עשרות של שנות ניסיון במצטבר, שכולן מתגייסות לטובת דבר אחד משמעותי – מזרונים איכותיים ובריאות הגב שלכם.

שירות בעדיפות 
לכל אלה מצטרף הדובדבן שעל הקצפת, שירות אדיב וחביב, כזה שיגרום לכם להרגיש בנוח לשאול כל שאלה שעולה על דעתכם, ולקבל עליה תשובה שתניח את דעתכם ותגרום לכם להרגיש בלי כל צל של ספק, בדיוק כמו ניתוח הצמדת אוזניים  אצל מנתח פלסטי, שעליכם להריגש בנח לשאול כל שאלה גם כאן מדובר באותה הסיטואציה – הגעתם למקום הנכון וכעת מטפלות בכם הידיים הכי טובות שיכולתם רק לבקש. מזרני קפיצים, אורטופדיים או ויסקו. תנו לעצמכם ללכת עם האמת שלכם, פרגנו לעצמכם במזרונים ללא קפיצים, כאלו שיהיה לכם נוח ועושים לכם טוב, ובואו להכיר אותנו לעומק. בכל זאת, המזרון יישאר איתכם עוד שנים רבות ואסור לכם להתפשר על פחות ממושלם, וגם אנחנו אומרים את זה.

לקבלת ייעוץ ומידע נוסף אודות מזרונים ללא קפיצים, השאירו פרטים ונחזור אליכם